أخبار عاجلة

قصة حب مديحة يسري وأحمد سالم

قصة حب مديحة يسري وأحمد سالم
قصة حب مديحة يسري وأحمد سالم

قصة حب مديحة يسري وأحمد سالم وطريقة تعامل راقية بحسب حديثها في برنامج متلفز، وبعد سؤال وجه لها عن أكثر شخص هي  أحبته ، ونتحدث في السطور التالية الحبيبين و قصة حب مديحة يسري وأحمد سالم .

قالت مديحة يسري أن أحمد سالم من أكثر شخص أحبته خاصة بعد زواجها منه وأن السبب وراء حبها له  كان قمة الرومانسية و بحسب حدديثها الذي كان هذا نصه ” كان ليه مواقف كتير أوي .. مرة كنا بنصور فيلم و بعدين كان مكسوف يقولي أنا بحبك ، لقيته بعتلي مشهد جديد وبيقولي هنعمله بكره ، روحنا في الجزيرة صورنا المشهد .. المشهد كله كلام حُب و مقدرش أستغنى عنك و كذا و كذا .. وبعدين أكتشف إن لا في كاميرا دايرة ولا حاجة .. قلتله إيه ده ؟ قالي كل الكلام اللي قلتهولك ده كان من قلبي و كنت مكسوف أقلهولك ، انا اقدر أقولك انه كان اكتر زوج مخلص ليا ، ما خانيش حتى برمش عينه”

على الرغم من العلاقات التي كانت له قبل الزواج وبعده الا انه لم يخني خلال زواجنا  وسبب الزحمة الي كانت حواليه لأنه  كان جميل و متعلم و طيار و جاي بطيارة خاصة من انجلترا .

وروت مديحة يسري موقف حدث  بينهما ” انا كنت تعبانه و باخد حقن كل ٦ ساعات .. يتصل بيا و يقولي أنا بفكرك بمعاد الحقن و معايا دبوس بشك نفسي كل ٦ ساعات زي ما انتي بتتشكي ، ما كانش ينزل المكتب من غيري ، يصحى بدري و يقعد يقرا جرايد .. و يحط قطنة في الجرس علشان لو بتاع الجرايد أو أي حد ضرب الجرس ما يصحنيش ، و يدخلّي بصينية الشاي لحد السرير نفطر و نشرب الشاي مع بعض و ننزل” ..

وموقف آخر يوضح رقته مرة كنت تعبانة و مانزلتش معاه المكتب .. لقيته بيكلمني بيقولي أنا متشائم جدا إنك مش معايا فسيبي السماعة مفتوحة أنا هسيب السماعة مفتوحة علشان أحس إنك انتي معايا
المصدر…